FH Moda - webshop for handsome men

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.2.2017 alkaen.

Verkkokauppa

FH Moda Store
Herralantie 9H
90420 Oulu

050 3283882
info@fhmoda.fi
www.fhmoda.fi
2792864-2

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Ennen tilaamista tutustuthan toimitusehtoihimme. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Kaupankäynnissä noudatetaan kuluttajaviraston verkkokauppiaille antamia kaupankäyntiohjeita.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin, ilmoittamalla yhteystiedot ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröityneenä voit kuitenkin esimerkiksi seurata tilauksesi käsittelyä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.

Tilauksen tekemistä varten tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen sillä toimitamme tilausvahvistuksen, mahdolliset maksutiedot, lähetyksen toimitusvahvistuksen sekä lähetyksen seurantanumeron sinulle ainoastaan sähköpostitse.

 Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt FH Moda - webshop for handsome men yleiset toimitusehdot.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaale. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa ota ensisijaisesti yhteyttä suoraan meihin.

Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankkimaksut pankkipainikkeilla, Visa, Visa Electron, Mastercard ja American Express -korttimaksut, MobilePay sekä Collector lasku ja osamaksu.

Maksu pankkipainikkeilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj.

Maksu MobilePay -mobiilimaksulla

Paytrail Oyj -maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille. Mobiilimaksamiseen käytössäsi on MobilePay Online sovellus. Mobiilimaksulla voit maksaa ostoksesi nopeasti ja kätevästi mobiilimaksusovellusta käyttämällä ilman verkkopankkitunnuksia. Haluamasi mobiilimaksusovelluksen voit ladata puhelimesi sovelluskaupasta. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj.

Maksu luottokortilla

Voit maksaa myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja American Express -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, minkä vuoksi tarvitset korttimaksamisessa myös verkkopankkitunnuksesi kortin todentamista varten.

Verkkokauppa käyttää Paytrail Oyj -maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n (2122839-7) välille. Paytrail Oyj vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksu Collector Laskulla / Osamaksulla - joustavasti kerralla tai kk-erissä

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla automaattisen tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussamme pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Mikäli et ole vastaanottanut tilausvahvistusta tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Toimitustavat ja -kulut

Tilaus toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Pidätämme oikeuden vaihtaa valittua toimitustapaa tilanteen niin vaatiessa. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimitamme tilauksia toistaiseksi vain Suomeen.

Toimituskulut ovat ilmaiset yli 50 euron tilauksiin, mikäli valitset toimitustavaksi Nouto SmartPOST automaatista, Nouto postista tai Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon pakettipisteestä. Muutoin verkkokaupassamme on kiinteät toimituskulut.  Nouto SmartPOST automaatista 5,90 euroa, Nouto postista 5,90 euroa, Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon pakettipisteestä 8,90 euroa. Toimitus kotiovellesi 19,90 euroa.

Nouto postin SmartPOST automaatista

Toimituskulu 5,90 euroa, ilmainen yli 50 euron tilauksiin. Tilauksesi toimitetaan pakettina ilmoittamaasi osoitettasi lähimpään postin SmartPOST automaattiin noudettavaksi.Paketti tulee noutaa automaatista viikon kuluessa saapumisesta, joten huolehdithan että noudat paketin ajoissa. Uudelleenlähettämisestä perimme toimituskulut sekä palautumisesta ja uudelleen lähettämisestä aiheutuneet postituskulut 11,80 euroa. Lähimmän pakettiautomaatin voit tarkistaa postin sivulta osoitteesta Postin palvelupisteet.

Nouto postista

Toimituskulu 5,90 euroa, ilmainen yli 50 euron tilauksiin. Tilauksesi toimitetaan pakettina ilmoittamaasi osoitettasi lähimpään postiin noudettavaksi.Paketti tulee noutaa  kahden viikon kuluessa saapumisesta, joten huolehdithan että noudat paketin ajoissa. Uudelleenlähettämisestä perimme toimituskulut sekä palautumisesta ja uudelleen lähettämisestä aiheutuneet postituskulut 11,80 euroa.

Toimitus kotiovellesi

Toimituskulu 19,90 euroa. Toimitus suoraan kotiovellesi sovitusti. Lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin. Kuljettaja soittaa ja sopii toimituksesta etukäteen puhelimitse. Mikäli vastaanottajaa ei kahden soittoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdan sopimiseksi. Tästä syystä puhelinnumeron ilmoittaminen yhteystietojen yhteydessä on pakollinen tieto. Palveluun kuuluu yksi toimituskerta. Mikäli lähetystä ei jostain syystä voida jakaa sovittuna aikana, asiakas on vastuussa uuden toimituskerran aiheuttamista kustannuksista.

Toimitusaika

Tilaukset, joissa on vain varastossa olevia tuotteita, pyritään lähettämään pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä siitä, kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen. Arkisin kello 13.00 mennessä tulleet tilaukset pyrimme lähettämään samana päivänä. Ennakkotilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti, arvioidun toimitusajan pyrimme ilmoittamaan jo tuotesivulla, mutta huomioithan että ennakkotilaustuotteiden arvioidut toimitusajat voivat muuttua meistä riippumattomista syistä.

Mikäli jokin tilatuista tuotteista on päässyt loppumaan varastosta, olemme yhteydessä mahdollisimman pian sähköpostitse sopiaksemme vaihtoehtoisesta tuotteesta tai rahojen palautuksesta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme poikkeuksellisista toimitusajoista mahdollisuuksien mukaan verkkokaupassamme sekä FB-sivullamme.

Tilauksen peruutus

Tilaus on mahdollista peruuttaa mikäli sitä ei ole ehditty vielä lähettää. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittaa tilauksen peruuttamisesta. Tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sivultamme löytyvän Chat- palvelun kautta. Muista säilyttää viestiketju vastatessasi sähköpostiin, näin saamme helpoiten tarkat tiedot tilauksestasi. Maksun palautus suoritetaan muutaman päivän kuluessa tilauksen peruuntumisesta.

Mikäli tilaus on jo lähetetty, tulee tilaus palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti. Huomioithan että lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme paketin kuljetuksesta syntyneet lähetys ja palautuskulut yhteensä 11,80 euroa.

Palautusehdot

Palautusoikeus

Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus palauttaa ja peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäiskunnossa, alkuperäispakkauksessa ja tuotetiedot ja -laput paikoillaan. Palautus on asiakkaillemme maksuton, kun palautus lähetetään meille takaisin ohjeiden mukaisesti. Pyydä palautusohjeet asiakaspalvelustamme joko sähköpostitse tai sivuilta löytyvän chat-palvelun kautta. Mikäli asiakas maksaa palautuslähetyksen postikulut itse, ei niitä hyvitetä erikseen, sillä tarjoamme maksuttoman asiakaspalautuksen.

Asiakkaan vastuulla on sovittaa tuotetta niin, ettei siihen jää sovituksesta käytönjälkiä: tuoksuja, tahroja tai lemmikkien karvoja sekä tuotelaput ovat palautettavassa tuotteessa paikoillaan. Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana, sitä on käytetty, siitä on irroitettu tuotelaput eikä alkuperäispakkausta ole palautettu, emme voi hyvittää tuotteen hintaa takaisin. 

Kuluttajansuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta etukäteen. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse ennen palautusta. Helpoiten teet ilmoituksen vastaamalla tilausvahvistusviestiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Kerro viestissä minkä tai mitkä tuotteet haluat palauttaa mikäli palautat vain osan tuotteista. Mikäli sinulla ei ole enää tallessa tilausvahvistusviestiä voit lähettää vapaamuotoisen viestin, josta käy ilmi yhteystietosi, tilausnumero sekä palautettavat tuotteet. Tulosta ja täytä palautuslomake palautuslähetyksen mukaan, jotta palautuskäsittely sujuu nopeimmin. Palautuslomakkeen löydät kirjautumalla sisään tunnuksillasi asiakastilille, tai voit pyytää lomakkeen myös asiakaspalvelustamme sähköpostitse.

Palautuslähetys on lähetettävä takaisin viivytyksettä palautusohjeet saatuanne ja viimeistään 14 päivän kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta.

Tuotteen vaihto

Mikäli tilaamasi tuote on väärä, vääränkokoinen tai viallinen niin vaihdamme luonnollisesti tuotteen oikeaan, oikeankokoiseen ja ehyeen tuotteeseen. Tuote voidaan vaihtaa joko saman tuotteen toiseen kokoon tai toiseen samanhintaiseen tuotteeseen. Halutessasi vaihtaa tuotteen ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse mahdollisimman pian, jotta vaihtotuote saadaan varattua tilaukseesi ja saat ohjeet palautuksen tekemistä varten.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kalliimpaan tai halvempaan tuotteeseen, niin nopeimmin saat uuden tuotteen varattua ja toimitukseen tekemällä uuden tilauksen uudesta tuotteesta. Palautamme väärän tuotteen hinnan takaisin palautuksen saavuttua.

Asiakaspalautuksen lähettäminen

Pakkaa tuote alkuperäispakkaukseen, viikkaa vaatteet siististi, asettele kengät laatikkoon hyvin ja tarvittaessa suojaa mahdolliset soljet ja koristeet postitusta varten. Älä teippaa, niittaa, liimaa tai kirjoita mitään alkuperäispakkaukseen vaan suojaa sekä tuote että pakkaus postitusta varten joko alkuperäisellä postituspakkauksella tai esimerkiksi muovipussilla tai pahvilaatikolla. Muista tulostaa ja täyttää palautuslomake palautuslähetyksen mukaan. Näin palautuskäsittely sujuu nopeimmin. Palautuslomake löytyy tilauksen tiedoista kirjautumalla sisään omalle tilille.

Palauta lähetys saamiesi palautusohjeiden mukaisesti.

Asiakaspalautusten käsittelyaika

Huomioithan että asiakaspalautuksen saapuminen meille saattaa kestää normaalia postia pidempään, noin 2-14 päivää. Saat meiltä viestin sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksesi. Mikäli palautettava tuote vaihdetaan toiseen, pyrimme lähettämään vaihtotuotteen joko samana tai seuraavana päivänä. Mikäli tuote tai tuotteet palautetaan ilman vaihtoa toiseen, palautamme maksamasi summan sille maksutavalle jota tilaukseen on alunperin käytetty viimeistään 14 päivän kuluessa, yleensä nopeammin.

Palautuslähetys on lähetettävä takaisin viivytyksettä palautusohjeet saatuanne ja viimeistään 14 päivän kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Tuotetta voi siis kokeilla ja sovittaa mutta ei ottaa käyttöön.

Noutamaton paketti

Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme paketin kuljetuksesta syntyneet lähetys ja palautuskulut yhteensä 11,80 euroa.

Ongelmatilanteet ja reklamaatiot

Mikäli tilaamasi tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse asiakaspalveluumme. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Mikäli reklamaatiotilanteessa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan vastuulla on ennen tilaustaan tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.

Ostoskorisi on tyhjä